Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

Χειμώνιασε στο χωριό μας


Φθινόπωρο στο χωριό μας! Καρύδια, κάστανα και φωτά στο τζάκι. Ο καιρός άρχισε να χαλάει από τη Σάββατο και τη Δευτέρα το χιόνι έφτασε, σχεδόν, μέχρι την Αγία Παρασκευή. Το κρύο έτσουζε και γίνονταν ακόμα αισθητό τα βράδια όταν η θερμοκρασία έφτασε ακόμη και στους +5ο C. Το Σάββατο το βράδυ σχεδόν γέμισαν οι ταβέρνες του Θέου και του Βασιλείου. Ελάχιστος όμως κόσμος τις υπόλοιπες μέρες και κυρίως συνταξιούχοι. Ευτυχώς υπάρχουν τα Σαββατοκύριακα οι κυνηγοί και υπάρχει κίνηση στο χωριό. Ίσως το τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου ανεβούν συμπατριώτες μας.
 
Στα μαγαζιά του χωριού κολλήθηκαν και αφίσες του Συλλόγου που αναφέρονται στην ημερίδα που οργώνει στην Αθήνα με θέμα την υγεία.
.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Σας το είχα ζητησει και παλαιότερα και κάνω και πάλι παράκληση. Αν μπορείτε βάλτε σε διάφορα σημεία webcam ώστε ανα πάσα ώρα και στιγμή να μπορεί ο οποιοσδήποτε να βλέπει το πανέμορφο αυτό χωριό. Το κόστος δεν είναι μεγάλο ούτε χρειάζεται ιδιαίτερη υποδομή. Ειλικρινά σας παρακαλώ για το θέμα αυτό. Ονομάζομαι Ψαρρός Νικόλαος και είμαι απο την Λάρισα και το Γαρδίκι είναι το χωριό μου αλλα λόγο διαφόρων υποχρεώσεων δυστηχώς έχω πάρα πολλά χρόνια να έρθω και το έχω νοσταλγίσει. Όποιος θέλει να επικοινωνήσει μαζί μου το mail μου είναι nik.greek@yahoo.gr.